Sťažnosti
Po prijatí objednávky máte právo ju skontrolovať, či neobsahuje chyby, ktoré sa vyskytli počas prepravy.
Ak zistíte poškodenie, musíte to okamžite oznámiť dodávateľovi.
V prípade absencie pripomienok zo strany zákazníka sú akékoľvek neskoršie reklamácie vonkajších viditeľných vád na prevzatom tovare považované za neopodstatnené a nemali by byť uspokojené.
Lehota na zrušenie objednávky je 14 dní odo dňa, kedy ste Vy alebo Vami uvedená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevzali tovar/tovar alebo v prípade zmluvy, podľa ktorej si spotrebiteľ objedná viacero tovarov v jedna objednávka, ktoré sa dodávajú samostatne: dátum, kedy ste vy alebo vami uvedená tretia strana s výnimkou dopravcu prevzali posledný tovar.
Ak si prajete vymeniť alebo vrátiť, vyplňte prosím návratový formulár.
Užívateľ má právo do 14 dní bezpodmienečne odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov bez platenia akýchkoľvek nákladov, okrem nákladov na doručenie v prípade, že si zvolil iný ako štandardný najlacnejší pre obchodníka, spôsob doručenia objednávky, ako aj nákladov na vrátenie tovaru späť.
14-dňová lehota začína plynúť odo dňa:
uzavretie zmluvy - v prípade zmluvy o poskytovaní služieb
prevzatie tovaru spotrebiteľom alebo treťou osobou s výnimkou dopravcu
Spotrebiteľ musí do 14 dní od vyjadrenia želania odstúpiť od zmluvy vrátiť tovar predávajúcemu. Do 14 dní odo dňa, keď mu bolo oznámené rozhodnutie užívateľa odstúpiť od zmluvy, vráti obchodník užívateľovi všetky prijaté sumy vrátane nákladov na doručenie.